Ученици и наставници наше школе нас сваке суботе и недеље обрадују извaнредним резултатима које постижу на школским такмичењима.
На окружном такмичењу из физике Лука Модошанов – 6. разред освојио је III место.
На општинском такмичењу из географије ученици 7. разреда Вук Скнепнек и Димитрије Савановић освојили су II место.
На окружном такмичењу из математике Марко Ђорђевић -4. разред, Нина Јочић и Ирина Балог -5. разред освојили су I место. Стефан Белић Козић -8. разред и Марија Игић -5. разред освојили су II место, а Тадија Антонијевић -4. разред освојио је III место .
Н окружном такмичењу из хемије Давид Ђерфи - 8, разред освојио је I место, а Ђорђе Милковски – 7 разред III место.
Давид Ђерфи - 8, разред освојио је III место на окружном такмичењу из енглеског језика.
На општинском такмичењу из биологије Ирина Балог, Александра Петровић и Марија Игић -5 разред, Акашкумар Рандиве и Дуња Мојин 6. разред освојили су III место...
Са првим дахом чаробног буђења пролећа све је више још чаробнијих ученичких успеха! Наравно да пролеће није суштински разлог и покретач, већ је то раскош дечијих талената и свестраности.
У свеопштем вишегодишњем образовном и васпитном посрнућу, а који није до нас, у ишчашеном систему вредности, мени (нама) као педагозима и наставницима који свакога дана стоје уз децу и испред њих (у смислу водиље и показатеља путева којима се ређе иде), најболније пада глобална демотивација. Свакога дана смо размишљали и даље размишљамо шта то у нашем микро свету треба да урадимо као појединци најпре, а потом као колектив, да нашу дивну децу пробудимо и пренемо из сна који није у боји. Питамо се непрестано како да им покренемо унуташњу мотивацију, па да уче не зато што морају, већ зато што су освестили да учење и рад чине човека вредним потојања (уз подразумева се постојање етичких и свих осталих структуралних сегмената личности и карактера).
Најпре смо јасно одредили шта је то, где и како школа може да дела и чини, у смислу компетенција, као и шта је то, што је до родитеља, а онда је требало објединити и направити стратегију која ће бити покретачка, не само тамо где је путања успона равна, већ где има кривина и препрека, за које је потребно уложити озбиљан труд и напор да се премосте. Предстоји нам још доста свакодневне континуиране борбе, али ми радимо најдивнији посао на свету и поново да се родим(о), већина нас би радила са истом љубављу, колико год да је камења и стења на стазама испред нас.
Најтужније је када погледате дечије младе очи које су престале да сијају. Е, то су тренуци када колики год да сте професионалци, не можете да не заплачете. Важно је да се шамар реалности брзо деси, па да можемо даље у нове мисије.
Коначно ево и разлога овог писма а то су драгуљи дечији, умови златни наши и ваши! Сведоци смо да нам дан за даном пристижу вести о освојеним високим пласманима на општинским и окружним такмичењема из већине наставних предмета! Тако је добар осећај посматрати ова млада бића када су надахнута, када мисле, када се боре, када желе! Тако смо срећни и препоносни на њих такве прелепе!
Хвала вам децо што сте и нас, ваше наставнике обасјали сјајем ваших прелепих умова!
Нека дах овог пристиглог пролећа донесе моћну енергију и обаспе вас њоме за даље успоне, као и сву осталу дивну децу која се нису такмичила, али која ће освестити и разумети чињеницу да је човек заиста сврсисходно постојан, када мисли, ради, ствара и наравно и пре свега- осећа и воли.
Март, 2023.
Ваш педагог, Јасна Капор